neljapäev, 2. juuni 2011

vaba päev

tundub et see kord olen ma veidi hoolikam ja kirjutan rohem siia kui siis kui Disney's olin. aga selleks on ka põhjust - Disney's oli kogu aeg midagi teha või kellegiga väljas olla või ma ei teagi. ja kogu aeg juhtus midagi huvitavat :) siis kuigi on ilus ja soe aga ei juhtu eriti midagi. see tähendab muidugi et kõik mis siia kirjutan ei puutu üldse asjasse ja kirjutan niisama ajaviiteks :) teile muidugi!

täna oli siis vaba päev mul ja hommikul otsustasin minna ühe kaubanduskeskusesse, mis asub natuke kaugemal linna servas - Carrefour mis Prantsusmaal on väga levinud, siin on neid ainult , et vaadata kas leian endale selliseid madalaid suviseid kingi-sandaale. muidugi peaks vist linna minema ka vaatama, seal igasuguseid poode. Carrefour on nagu meie Rimi siis umbes, et sealt leiab kõike. tegelikult rohkem nagu Prisma sest seal on ka arvuteid ja tehnikat. seal leidsin endale väikese äratuskell-raadio. kuna ma suurt mobiili ei kasuta ja see on mul välja lülitatud ja teisel saab aku päevaga tühjaks, siis et hommikuti ikka üles ärkaks, kui on vaja hommiku tööle minna..praegu kuulan ka mingit kohalikku raadiot - täiega house tuleb :P ei viitsi vahetada ka :)ja ühe kleidi ostsin endale ka -sellise suvise ja kerge ja mida saab kanda ka kui on vNAC'i (raamatud, arvutid, telekad, fotokad, õpikud, sõnaraamatud ja muu selline kraam). sain ühe prantsuse keelse raamatu ajaviitseks, sest vahel tahaks midagi lugeda ja no ei ole midagi.. ja õhtul käisin kinos Fast ja Furious 5 vaatamas.. no lihtsalt super mis film. pean ikka inglise keeles ka endale tõmbama sest hispaania keeles vahepeal ikka ei saanud kõigest aru :) nüüd kodus mõnusalt ja homme vaatab mis teeb. oleneb mis ilm tuleb. kuulen ja vaatan et teil seal praegu soojem kui meil siin :/ meil tegelikult pole väga jahe aga tuul on selline külma võitu. loodame et homme ei saja vähemalt. tahtsin minna ühe surnuaeda vaatama mis meil siin lähedal (ühte nägime läbi värava ja no lihtsalt super ilus) ja siis tahaks minna ka sadamat vaatama ja Vormeli rada (juunis toimub)..ja nii need päevad mööduvadki..

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar