teisipäev, 7. juuni 2011

no kellega ma küll koos olen

tõsiselt tundub, et need inimesed pole kunagi üksi või omaette elanud - kõik on kogu aeg must ja pesemata - nõud kraanikausis kuni see on täis ja siis on vaja pesta ja ka siis on kraanikauss igast sodi täis, põrandad on mustad jne..ma olen täiesti loobunud üritamast midagi koristada või pesta sest see on lihtsalt mõttetu - kahe päevaga on kõik endine ja must :S vahepeal Sabine siin koristas ja pesi (ma arvan et see oli tema) isegi pliidi ära aga rohkem pole keegi midagi teinud ja ma ei kavatase ka nüüd alustada.. kuu aega veel umbes (tegelt natuke vähem) ja siis on nad läinud ja loodan et ei tule kedagi uut sest siis olekime Zoltaniga kahekesi ja rahulikult. või kui tuleb üks inimene. pealegi on praegu selle kuti üks sõber siin ja siis pole see asi siin kuidagi parem. laupäeval tuleb Sabine õde ja siis 19 ehk 2 nädala pärast veel mingi teine selle kuti sõber - meil oleks nagu puhkelaager siin...õnneks olen ma enamuse ajast tööl ja ei näe neid siin väga - nemad see nädal tööl ka ei käi. eile kui üks tüdruk läks oli talle öeldud et mine koju tagasi et midagi teha ei ole ja siis täna kui nad olid läinud oli neile samuti öeldud et minge koju ja tulege esmaspäeval et midagi teha pole.. kuigi ma kahtlustan et see pigem et midagi teha pole vaid et nad ise sellised kes midagi ei tee ja siis nad saadeti lihtsalt viisakalt koju :/ kes teab...

mina olen täna siis õhtuses vahetuses koos ühe kutiga kellega olen vb kaks korda rääkinud nii et tõotab tulla huvitav õhtu. siis kaks päeva vabad ja siis hommikused vahetused. praegust pole isegi ilma et randa minna. loodan et homme on natuke parem  või ülehomme kui ma vaba olen et saaks natuke päevitada või lihtsalt rannas logeleda..

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar