neljapäev, 23. juuni 2011

Head jaanipäeva!!!

Ja ongi jaanipäev :) San Juan! pool aastat on läbi :( peaks vist kurb olema et aeg nii kiiresti läheb, aga mis seal ikka.. hakkame nüüd rõõmsalt jõule ootama :)))

mis siis vahepeal juhtunud on - tegelikult suurt midagi ei ole. täna on vaba päev ja saan linnas ühe hispaania tüdrukuga kokku et keeli vahetada (conversation exchange nagu see inglise keeles on). ühesõnaga mina "õpetan" talle inglise või prantsuse keelt ja tema mulle hispaania keelt. pole kunagi midagi sellist proovinud aga võib isegi lõbus olla ja peale selle saab jälle uusi tuttavaid. pühapäeval kohtun sama moodi ühe teise hispaalasega kes tahab inglise keelt õppida...õhtul tähistatakse jaanipäeva ja siis rannas tehakse tuld. pidi hull möll olema - palju suitsu ja inimesi. ja ka siin on kombeks üle lõkke hüpata !

sorry et pole pilte lisanud aga eile kui käisin rannas jalutamas ja võtsin fotoka kaasa ja siis randa jõudes avastasin et kui tahtsin sisse lülitada polnud enam akut :( nii kaua on kapis seisnud et enam ei võta piltigi ette :) solvunud vist mu peale et ei kasuta :))) luban et panen täna laadima ja õhtul kui meil siin tähistatakse jaanipäeva siis teen pilte !!

avastused: hispaanlased on paljud lokkis juustega ja seda et peaks sirged juuksed või soengus olema - ei ole oluline. Prussakad mis öösiti tänavatel jooksevad on jubedalt suured - oma 4 cm pikat :/ ma proovisin eile oma telefoniga pilti teha aga ma ei tea kui hea see tuli sest välku polnud. siis et hispaanlaste keskmine vanus abiellumiseks ja laste saamiseks on 30 või peale seda..

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar