laupäev, 11. juuni 2011

pasta pasta pasta

ma olen küll vist väga laisk kokk või ma ei taha süüa aga ma pole terve selle kuu jooksul mis siin olen liha söönud (v-a 1-2 korda tööl kui seda pakuti) - lihtsalt pole isu ega ei taha ka..ja olen laisk ja ei viitsi kokata :)) samas siinsed söögitegemistingimused on alla arvestust - köögis on kõigest puudu ja ma ei ole veel aru saand kas ahi töötab. ma puutuma ka igaks juhuks ei hakka, mine tea.. ma ei saa isegi aru kas see ka gaasiga või elektri oma :) ühesõnaga põhitoit on pasta ja selle kõik variandid ja lisandid mis olla saavad - pasta tuunikalaga, pasta munaga, pasta mingi kastega, pasta salatiga jne...lõpuks ostsin külmutatud köögivilju ka et natuke tervislikum oleks ;) praegu olengi köögi vallutanud oma arvutiga (kuna me kõik nagunii siia korraga süüa tegema ei mahu siis ma sain esimesena jaole) - õhtusöögiks pasta bolognese kastmega:))

see nädal (kuigi mul on tunne et on teisipäev või kolmapäev) käisime väljas ja sai tantsida üle pika aja. kolmapäeval sain maili et toimub Erasmuse pidu ja otsustasime siis nii 10 minutiga et ok lähme vaatame kuidas on. kohale jõudsime siis toimus alles mingi salsa kursus ja sellised keskealised vihtusid tatsu - me siis istusime ja otsustasime oodata et mis pärast saab. pealegi oli seal veel teisi noori ka ootamas. neil lõppes see asi ära ja siis mingi 23 ajal kutsuti noori tantisma - ka salsa aga algajatele ja põhisammud nii et naised ühel pool ja mehed teisel pool. nii tehti mingi 3 x 10 minti sest siis läks liiga palavaks ja liiga palju inimesi oli et saaks tantsida. ja lõpuks oli baar täiesti täis et ei saand enam niisamagi tantsida..muusika 5+, rahvast igasugust - põhiliselt inglased sest neid oli väga hea kuulda - nad karjusid kõigist üle lihtsalt :)) ja nii see pidu läks :) kolmapäeval uuesti (põmimõtteliselt lihtsalt sellepärast et mul on kolmapäev-neljap vabad)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar