pühapäev, 29. mai 2011

kuidagi kiiresti läheb aeg kas ei ole nii? juba jälle üks nädal möödas. ma ei tea kuidas teil see läks kuid minul oli vähemalt tööl väga huvitav ja mulle see töö meeldib aina rohkem :) peale selle et see on huvitav pole vaja karta et paksuks läheks või et ei saa piisavalt liikuda - mõni päev tööl möödub aina edasi tagasi joostes - vaja võtta inimeste kohvrid ja need pagasi ruumi viia, siis vaja jälle kellegi oma üles otsida, vahel on osad kuskil riiulitel väiksemad kohvrid siis saab neid üles alla tõsta jne..pealegi on väljas soe ja siis süüa ka eriti ei taha :) ainus probleem tööl on siiski mu keeleoskus, või õigemini selle puudumine :/ vahel vaja midagi seletada ja no kohe üldse ei oska. vahel ma ikka proovin purssida ja siis vahel õnnestub, vahel mitte. see nädal tegin ka minu esimesed tööpäevad hommikul - 6.45 - 15.00 mis iseenesest polegi nii õudsad. tõused üles veel väljas pime, siis kui tööle hakkan jõudma, läheb juba valgeks ja nii näed kuidas päev algab ja inimsed koos sellega. ja samas lähevad need 8 tundi ka jube kiiresti. muidugi kui koju jõuan hakkab tunda andma varajane ärkamine ja kuskil 5 ajal on täitsa lõpp :) niisiis olen otsustanud et kui teen hommikuse vahetuse siis koju jõudes pool tundi-tund uinakut et uusti vormi saada. õhtuse vahetusega on natuke lihtsam. saan hommiku niikaua magada kui tahan, ja siis veel midagi teha kui vaja ja peale kella 2 hakkan töö poole liikuma. tavaliselt õhtupoolikud on rahulikumad kui hommikud kuid siis on samas palju rohkem check-in'e ja neid ma väga ei oska veel. tegelikult ei oska ma veel õiget tuba valida - sest on olemas tavalised (standard) kahe voodi või suure voodiga, siis superior'id sama moodi kahe voodi või suure voodiga, ja sviidid. lisaks neile suitsetajate toad ja mittesuitsetajate toad (õnneks neid ma oskan leida - 5, 8 ja 11 korrus on suitsetajate). ja siis ei oska ma veel seda et kui keegii tuleb kellel pole tuba reserveeritud ja soovib tuba et kuidas ma ta meie programmi saan ja siis check-in'i teen..

korterikaaslastega on kuidas on. natuke jama kui aus olla. see paarike kes siin on - ühesõnaga ma ei saa aru kuidas see tüdruk seda kutti kannatab :S ma oleks ammu ta juba kuskile saatunud. see teine tüdruk on ok aga ta suitsetab (õigemini tema ja siis see kutt suitsetavad). ja ma siis varjun oma toas kui nad siin kahekesi suitsetavad. neil on ka nõme harjumus kõike koos teha - telekas, arvuti muusika. ja siis sama moodi kui vaja rahu siis istun oma toas. see ungarlane on super rahulik ja vaikne, ja tavaliselt istub tema ka oma toas aga tal on ka muid töö asju teha (ta ungaris töötab kuskil ministeeriumis tegelikult nii et ma väga ei tea mis ta siin teeb. ta on ettekandja ühes hotelli restoranis mis pole üldseseotud tema tööga). kuu aega veel ja siis need prantslased lähevad ära ja loodame et tulevad näiteks hispaanlased, et saaks rohkem hispaania keelt rääkida :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar