laupäev, 25. juuni 2011

muljed

kuidas siis jaanipäev läks.. siinne traditsioon on rannas lõket teha ja siis südaööl kolm korda üle lainete hüpata..

kuna ma järgmine päev pidin tööl olema, siis magasin peale lõunat paar tundi. üles ärgates kutsusid need prantsuse tüdrukud mind kaasa, et lähevad ühe nende töökaaslasega randa. ma mõtlesin et see on see rand siin aga tegelikult oli see üks rand palju rohkem põhja pool ja Valenciast väljas. ok, küsisin, et kuskil 12 ajal lähme tagasi Valenciasse. rand muidu oli ilus, kivine ja palju vaiksem, põhiliselt olid rannas ainult pered. aga ilm oli suht soe ja vesi oli soe.istusime niisama ja rääkisime juttu ja mängisime kaarte. südaööl läksid kõik koos üle lainete hüppama :) muidugi need prantsuse tüdrukud on nagu lapsed - ainult vingusid - külm, soe, uni ja ma ei tea mis kõik veel. lõpuks jäid laua äärde magama.. kuskil kella 1 ajal saime ikkagi linna tagasi aga ma ei viitsinud enam kuskile minna. lühikeseks jäi see öö natuke..

eile sain kokku ühe teise hispaanlasega - Pepe'ga et niisama rääkida. tore inimene ja hästi sõbralik. tema tahab rohkem inglisek keelt õppida ja nii siis vaheldumisi jutustasime. õhtul pidi ta oma kolleegidega koos õhtust sööma ja kutsus mind kaasa. läksingi siis, tore seltskond kuigi ma vist terve õhtu jooksul ei rääkinud midagi :)))

homme kohtun veel ühega, vaatab kuidas see läheb :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar