laupäev, 18. juuni 2011

uudised 18/06

tegelikult polegi v2ga midagi kirjutada aga kuidasgi kohusetundest tuli meelde et peaks :) niisama, lihtsalt..

olen tööl ja kell on pool 8 hommikul. kas pole mitte tore ärgata pool 6 ja siis näha päikeset6usu?! (ma praegu avastasin et saan ka siin klaviatuuril teha täpitähti ;) ) ühes6naga ( 6 tähte ei saa teha:( ), ootame kannatlikult ühe jaapanlaste grupi lahkumist.. neid nii 40 inimest ja siis veel hiljem läheb üks teine grupp minema ja ülejäänud päev peaks rahulik tulema..

ilm in meil ilus jätkuvalt ja ei paista l6ppu tulevat päikesel :) sooja on ka nüüd parajalt - 30 kraadi ma arvan tuleb ära ikka.. aga päris palav on ja kui pead linnas ringi liikuma v6tab väga kiiresti higistama..rannas on muidugi m6nus ja vesi on ka meie m6istes ikka väga soe..

kell nüüd juba natuke edasi liikunud ja jaapanlased on väljas. ootame järgmise grupi lahkumist kus 70 inimest..

neljapäeval käisin v¨ljas ühtede teiste Eramuslastega..täitsa tore oli - alguses istusime nende juures ja siis linna peale nig l6petasime 6htu kogemata ühes geyklubis (muusika tundus väljast kuulates hea ja kuskile polnud nagu märgitud ka et geyklubi nii siis läksime sisse ja muidugi poiste üllatus oli suur :)) ega neile väga see koht ei meeldinud aga mulle meeldis muusika ja sai tantisda :) kui vabad päevad olid siis sai ka rannas käidud ja selja ning tagumiku kergelt punaseks - kuigi panin kreemi 30 faktoriga..muidu olen kogu aeg tööl olnud - nii 6htused kui hommikused vahetused ja nüüd see nädal (mis minul algab alati reedega sest kolmap-neljap vabad) olen ainult hommikuti. See nädal tuleb ka väga busy sest nädalavahetusel toimub Formula 1 ja siis hotell täis ja inimesi palju.. aga kindlasti saab p6nev olema kui vormelid kihutavad :))

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar