kolmapäev, 28. aprill 2010

mõtteid elust ja enesest

töö juurest saadetakse meid aina ära..tööd lihtsalt pole :( inimesi käib hetkel vähe Disneys ja nii ka meie restoranis. Täna läksid hommikul 4 inimest mujale ja siis veel Maria. mina ja Alberto läksime kella 3 lõunal jäätist müüma. Bella Notte pizzarestorani juurde. peaaegu iga päev käib meie restoranist keegi seal abiks. Muidu pole väga viga aga minul hakkas õlg ja ranne tundma andma päeva lõpuks sest osad jäätised päris kõvad ja neid pole üldse lihtne kätte saada..päris jõuga tuleb võtta. kella 5st nägime ka paraadi mis meie eest mööda läks aga kuna ma seda juba enne ka näind ning inimesi oli päris palju kogu aeg siis ainult vilksamisi...

 kui töölt koju tulin bussis (peale seda kui olin käinud poes süüa ostmas) siis minu vastas istus üks noormees (täitsa ok välimuselt;)) ja mingi hetk pani endal kõrvaklapid pähe ja hakkas muusikat kuulama. minut või kaks hiljem kui vilksamisi talle otsa vaatasin nägin tal silmis pisaraid..muidugi keeras ta ome näo ära akna poole ja peitis käe taha aga siiski oli aru saada et nutab. Ma kujutan ette kui palju on nüüd inimesi kes mõtlevad kohe, et oh kus on memmekas või nõrk või ma ei tea veel kes, et nii avalikult julgeb nutta...ja mis siis..minul oli vähemalt tahtmine talt küsida et kas kõik on korras ja kas saab aidata aga ei igaks juhuks ei öelnud midagi ja pöörasin ka mina pea kõrvale...kui bussist väljuma hakkasin siis ta igatahes oli oma kurvast hetkest üle saand ja naeratas korra..

igatahes point polnd mitte see et mingi kutt bussis nuttis vaid elu ise..tegelikult me mõtleme väga vähe sellele mis meie ümber toimub. elame oma elu ja laseme sellel märkamatule mööda minna. Ka see kuu nüüd mis siin Disneylandis veedetud on mööda läinud linnu lennul ja täiesti arusaamatule kiiresti. nagu poleks midagi teinud. seejuures tahan ka KÕIGI käest vabanudust paluda kellega pole eriti või üldse mitte kontakti võtnud ega hoidnud..olete kõik mulle kallid ja mõtlen teile!! loodan et tulete mulle ka külla :)

 leidsin ka kaks laulu mis väääga head (minu meelest), klikake ja vaadake :))
Marc van Linden - i like it suvel esineb eestis ja kuradi kahju et ei saa minna vaatama :(
David Guetta - getting over you esineb juunis Pariisis ja loodan et saan pileti ;)

(täitsa teine teema aga ma pole tõesti mingi eriline kirjanik nii et loodan et pole väga hullu)..proovin ikka kirja midagi panna ja nii need teemad tulevad nii nagu pähe juhtub :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar