laupäev, 1. mai 2010

pidu :) la fête ;)

ja juba jälle laupäev ja homme olen töölt vaba...vahepeal ootasime oma palgapäeva, kuna siis saame oma tseki ja oli lootust raha saada...käisime meie esimesel Boiserie peol (mingi itaalia tüdruk kes lahkub siit ja läheb Floridasse Disneyworld'i)..saime oma tsekid ja täna korraldame ise peo..

mina käsin eile ka cart'is tööl ehk olin päev läbi väljas ja müüsin jäätist, juua, krõpsu ja pomme d'amour'e (tavalised õunad glasuuriga) õnneks oli ilus ilm kuigi lubas vihma ja ei olnud ka väga külm..palju inimesi ja kogu aeg oli midagi teha nii et päev möödus väga kiiresti. kuigi polnd midagi väga teinud olin õhtul ikka väsinud ja jäin koju tulles lihtsalt voodisse magama...täna olin jälle oma Pizza Planetis :) kassas ja aitasin ka natuke saalis..pean tõdema et meil on ikka väga lahe seltskond koos. kõik saavad hästi läbi omavahel ja palju nalja saab :)

pidu kus käisime polnud tegelikult iseenesest midagi väga suurt aga vähemalt nägi jälle uusi nägusi ja uusi tutvusi :) kella 4ni sai üleval istutud ja räägititud (lugeda naerdud)..järgmine päev polnudki väga jube tööle minna aga  päev peale seda kui olin saanud korralikult magada siis oli küll raske :D homme on ühe itaalia tüdruku sünnipäev ja nagu boiseries tavaks on peaaegu kõik kutsutud kel vähegi kedagi tuttavat seal ja siis esmaspäeval on ühe hispaanlase sünnipäev ja suur pidu :) teisipäev on arvatavasti Pariisi minek ühele Erasmuse peole ja kolmapäev on üks teine pidu Pariisis mis kolmapäeviti tasuta :) nüüd alles algavad õiged peod ;)

tervitusi kõigile!!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar