pühapäev, 4. aprill 2010

mõtleme vasakule...

jälle üks päev siin lõpule jõudnud või vähemalt kohe lõpule jõudmas..
pealkirja selgituseks niipalju et üritasime seletada osadele mida tähendab vasakule mõtlemine..tundus et lõpuks said ikka asjast aru ;)

päev algas siis sellega et ärkasin nagu tavaliselt et minna 8se bussi peale. 10 minta enne minekut keegi koputab, Maria! kes siis teatab et täna ju laupäev :) bussi ei ole kell 8. järgmine poole tunni pärast..ootasime pool tundi ja läksime. õnneks ei olnud me ainukesed kes kas unustanud et täna laupäev või siis teavad et jõuavad sellega..igatahes jooksuga riideid vahetama ja tööle.. kuidagi imeväel jõudsime õigeks ajaks :)

lihtsalt veel et täna oli Disneylandi oodatud kuskil 40 000 külastajat ja meie restorani üle 900

tööpäev oli nagu ikka..  kell 10 tegime lõunapausi ja käisime sööklas söömas, mis oli täiesti tühi. Saime lähemalt tuttavaks töökaaslastega - Alba ja Alberto hispaaniast, Arosa hiinast ja Agnes ungarist. edasine päev jooksime mööda saali, koristasime ja aitasime inimesi. Kell 17 olime lõpetanud ja läksime pargi mõnusid avastama. meil õnneks tasuta ligipääs kõikidele atraktsioonidele kui viitsime oodata. ikka ÕUDSALT lahedad on need seal (me käisime sellistel kus kiirust ja põnevust). pärast (kell 8) otsustasime minna saia ostma ja veel muid asju..jõudisime Val d'Europe'i (linn Disneylandi lähedal) ja otsustasime et läheme 20.45 bussiga koju. vahepeal jõudsid kõik ära kaduda ja nii otsustasime bussi peale minna. kassas nägime Albertot ja otsustasime ta ära oodata. muidugi jäime bussist maha ja nii pidime minema rongiga tagasi disneylandi ja sealt bussipeale. koju jõudime alles natuke enne kümmet.

muidugi oodates Albertot kassas otsustasime Mariaga et kuna tal homme vaba päeva aga meie peame tööl olema siis kutsume end talle külla. nagu hispaanlastele kohane siis tal polnud muidugi midagi selle vastu. lubasime pudeli veini ja juustu magustoiduks võtta :)

veel peaks kirjeldama meie riiete vahetamist ja garderoobi töö juures kus hoiame töövormi..kõigile on siis antud kapp mis oma 15 cm lai ja natuke üle meetri pikk..lahti/kinni käib sellise lukuga nagu näha ameerika filmides neil koolides..sellised kus tuleb keerata numbreid ühele poole ja siis teisele ja siis jälle tagasi..sellega igavene jama sest hommikul kui kiire ei saa neid kunagi lahti..nii kui õigest numbrist mööda lähed alustad otsast..riiete vahetamiseks on tglt mõeldud mingi riietusruum aga mis asub ei tea kus nii et hommikuti on näha igal pool inimesi riideid vahetamas :)

kui kellegil tekib küsimusi või niisama tere öelda siis kirjutage-joonistage!! ootan infot ka teie elude ja tegevuste kohta :)

kallistan kõiki kes te loete!!