esmaspäev, 19. aprill 2010

päike, Internet ja Pariis

tervitused kõigile üle pika aja!
kõigest siis järjekorras :)

nädal möödus töötamise tähe all nagu ikka mul ja suurt midagi polegi selles osas öeld. välja arvatud võib-olla see et olen nüüd ka kassas...

ilmad on siin nüüd ilusad ja Eesti mõistes isegi suvised sest päeval kuni 20 kraadi sooja ja saab täitsa õhukese kampsuni või t-särgi väel käia..kuuldes et Eestis ikka sajab ja on külm olen ma väga rahul et siin olen ja ei tahakski tagasi ;)

eelmine esmaspäeval käisime ka poes ja ostsime endale boxi nagu nad siin seda kutsuvad ehk siis interneti ühenduse koos telefoniga.. lubati kuni 2 nädala jooksul box saata ja ühendada. reedel sai Maria sõnumi et box on kohal ja võib järgi minna. ühendasime eile ära ja töötabki :) kui kellegil kodus tavatelefon siis saan teile tasuta helistada :)

täna käisime Agnesega Pariisis :) nii soe oli et sai tõesti ainult pluusi väel olla :) ja päikest võtsime ning nüüd mõlemad kergelt punased :) Pariis on ilus suvel (eelmine kord kui käisin siis oli detsember ja suht külm), täna oli ka palju rahavast väljas.. külastasime kõiki tähtsamaid vaatamisväärsusi ( Notre Dame, les Invalides, Eiffeli torn, Arc de Triomphe ja Champs Elysees) päris palju kõndimist oli ja nüüd jalad valused. hea et homme töötama ei pea :) homme panen siis ka pilte siia. täna enam ei viitsi aga kõik värsked muljed oli vaja kirja panna :)

head ööd!!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar