teisipäev, 12. juuli 2011

"tore üllatus" vol 2

eilne postitus jäi natuke lühikeseks sest pidin ära minema aga tahtsin pildid üles panna (Margit sinule mõeldes)

et siis viimane päev möödus hösti - ei suutnud mingit suurt käkki kokku keerata oma äramineku puhuks :)) andsin kõik oma võtmed ära ja töövormi ja oligi kõik.. täna õhtuks kutsuti koos nendega sööma nii et näen enamusi neist veelkorra :)

ja nüüd siis selelst "toredast" üllatusest - meile kolisid sisse kaks saksa poissi.. tulin pühapäeval töölt ja mõtlesin et kedagi pole ja tundsin end siis üksi suures toas vabalt - lakkisin küüsi ja võtsin rõdul päikest natuke kui nad sisse astusid et  - oi tere, mina olen see ja see ja .... suht üllatunud nägu oli mul vist peas :)) keegi ju meile muidugi ei rääkinud et tulevad uued inimesed. nimed on Tom ja David ja on 20 ja 21 (ma ei mäleta muidugi kumba pidi) ja tulevad kuskilt Saksamaalt Poola piiri lähedalt. seda kus töötavad ma enam ei mäleta. muidu vöga viga pol - enamuse ajast istuvad oma toas ja kuulavad muusikat ja siis vahel käivad rõdul suitsetamas. süüa tegemas ma pole veel neid näinud selle 2 päeva jooksul ainus asi mis neil kogu aeg on on pudel õllet..et mul on nüüd "õnn" elada järgmised 3 nädalat kolme noormehega - loodame et väga karm ei tule :)

eile käisin ühe tuttavaga tema autoga Valencia lähedal ühes rahvus/looduspargis - Albufera's - http://www.albufera.com/parque/galerias siit näeb natuke pilte veel, kahjuks inglise keelset varianti ma sellel kodulehel ei leidnud aga alati on olema sju wikipedia ;) kuna see natuke märjem ala siis kasvasid ka männid seal ja nii mõnus lõhn oli ringi jalutada - tundus nagu kuskil eestis männimetsa all :) kuigi see ainult vb 10 km Valenciast väljas tekib selline mõnus looduse tunne :) ja siis käisime ka ühel rannal mis oli palju puhtama veega kui see mis Valencias ja liiv oli mõnusalt pehme.. pildid kaa olemas :)

riisipõllud mis on igal pool, eriti Valenciast lõunas Albufera kaitsealal.  järgmisel pildil olev järv on kohe mere kõrval, võib-olla paarsada meetrit on vahet ja ühenduses 3 kanaliga. selle järve veega kastetakse kõiki neid põlde. Sellepärast ongi paella Valencias nii populaarne et olemas kohalik riis

Add caption

kaitsala näeb välja selline - laudtee mändide keskel




Miguel - minu teejuht ja hispaania keele õpetaja

pildi pealt küll kahjuks ei näe väga hästi aga see rand tundus nagu paradiisirand - puhas pehme liiv mis oli keskpäevaks kõrvetavalt palav ja mõnus soe vesi.. ja lained mis lõid ülepea kokku :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar