laupäev, 30. juuli 2011

läks meelest ära

lihtsalt tuli hetkel meede ja mõtlesin et kirjutan
kui õudsad võivad ikka aafriklased olla. ma arvan et nad on kuskilt sealt pärit aga kuna rääkisid hispaania keelt siis on võib-olla ka siit. peale tööd läksin meie tänaval üle tee asuvasse kohvikusse et üks korralik kohvi juua. Mis Hispaania huvitav on, on see et hiinlased võtavad üle sellised väiksed kohalikud kohvikud ja poed aga ei muuda midagi ja peavad neid edasi nagu hispaanlased. Pealegi väga odavalt (või võrdlemisi). Ja see kohvik/baar mis siin meil üle tänava on, on täpselt samas stiilis. Üks hiina paar peab kohvikut. Ja täna kui sinna läksin istusid ühes teises lauas need "neegrid" (ütleme siis otse välja) aafrikast või kes teab kust nad olid. Igatahes olid nad väga ebaviisakad ja keeleliselt koledad (ma olen ära unustanud ka eesti keeles selle kohta ka mingi sõna on - et solvavad või nii). Karjusid kõva häälega üle tänava (sest seal saab ka väljas istuda ja toolid-lauad on tänavale tõstetud) ja väga koledalt sellele hiina naisele. Kohe kahju hakkas temast et peab selliseid teenindama. Ma pean muidugi märkima et Hispaanias on ropendamine ja "ebaviisakate" väljendite kasutamine palju rohkem levinud kui Eestis. Kui  Eestis põhiväljend on ikka Kurat ja võib-olla ka pe***e siis siis kasutusel olevad väljendid on palju otsekohesemad ja täpsemad ja meie mõistes solvavamad. Aga siin on see tavaline kui oma sõbrale "imbetsill" (otsetõlkes siis) ütled. Siin tähendab see teglikult kedagi väga väga lolli . vahemärkusena et päike on jõudnud välja tulla ja sellega koos tõuseb ka temperatuur kohe mitu kraadi.

ka hotellist mingeid mälestusi. et olid hotellis üks paar - mees Uus-Meremaalt ja naine Rootsist. vist elavad Rootsis, täpselt ei küsinud aga kiitsid väga Tallinnat ja täna kui ära läksid siis ütlesid et Valenci on väga ilus ja neile väga meeldis. sellised kliendid teevad kohe südame soojaks, sest neile meeldis nende reis ja mina sain sinna midagi kaasa aidata sest hotelli tulles olen mina ju see põhiliselt kes neile informatsiooni annab - kuhu ja kuidas minna, mida teha ja mida mitte jne. vahel osad kliedid tänavad sind mitu korda :) samas on ka kliente kellele mitte midagi ei meeldi ja ainult vinguvad :(

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar