teisipäev, 26. juuli 2011

ja ongi juuli lõpp

ma ei olegi aru saand et juba juuli lõpp käes. esmaspäeval kui pidi tööl kuskile kuupäeva kirjutama ei suutnud ma aru saada et juba on 25 juuli ja kui vaatasin järgmise nädala töögraafikut siis olid seal juba augusti kuupäevad :S kuhu küll suvi jäänud on ja kuhu see aeg lendab. nagu kiire oleks tal kuskile :)) aga võib-olla ongi, kes teab kuhu tal vaja jõuda on..
tööl olen olnud nüüd nädala - alustasin eelmine kolmapäev aga tundub et palju kauem.. täna küsis ema minu käest et kuidas läheb jne siis nagu ei oskagi vastata - hästi läheb, nagu töö ikka. omad head ja vead, on paremaid ja halvemaid päevi. aga mulle meeldib :) kuigi jah, kaua aega seda tööd vist ei teeks. samas registratuuris töötajatel on päris palju kohustusi ja ülesandid, mis teevad töö ühelt poolt keerulisemaks ja teiselt poolt huvitavamaks. kliendid on nagu kliendid ikka ja arvan et igal pool ühesugused - mõned on toredad ja tänavad sind südamlikult, teised oskavad ainult kritiseerida..oeh, ja vahel saab nalja kaa. ja alati saab kolleegidega kliente taga rääkida ;)

täna oli minu jaoks eriline päev sest otsustasin lõpuks endale uue arvuti osta :) teine oli juba tõesti väsinud - isegi hästi 5 aastat vastu pidanud! suured tänud talle!! aga et midagi teha oli tõsine kannatlikkuse proov - et ühte asja teha pidid ootama vähemalt 3 minutit, kahte asja korraga teha ei saanud ja sinna alla läks ka 2 akna avamine internetis. skypest ärme räägigi - kirjutada said aga heliustada või midagi lisaks ei olnud lihtsalt võimalik..jne jne ma võikski rääkima jääda kui huvitav minu arvutiga on :)) aga kahjuks on igal asjal oma aeg.. ja kui ma poleks seda nüüd ostnud siis sügisel eestisse tulles nagunii oleks sest kooli asju pole lihtsalt võimalik.. ja nüüd on mul korralik arvuti millega saab rohkem kui 2te asja korraga :)

nüüd augusti alguses saan ka siis teada, et kui tahaksin siia jääda kas raha ka selleks saan või ei.. muidugi hetkel eestis kõik puhkusel ja keegi ei vasta kirjadele :/

ilusat õhtut ja head isu neile kes veel söönud pole (nagu mina)!!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar