esmaspäev, 4. juuli 2011

su silmade sära

nii, j6udsimegi juulisse. jaanipäev on läbi ja pole suve sellega ka p6him6tteliselt :( siin muidugi pole vist veel 6ige suvi alanudki :) kuidas teil eestis läheb? kirjutage vahel mulle niisama muljeid ja mis teete? muidu hakkab igav..

vahepeal olen veel paari inimesega kohtunud keelevahetuses -üks mees oli nii Cyrili nägu :/ alguses ei saanud aru aga siis kui ta mu vastas istus siis olid täpselt tema silmad ja olek. nende keelevahetustega on alati nii et lähed ja vaatad kuidas inimesega läbi saad ja siis et kas kohtud veel v6i mitte. muidugi minu jaoks vb läheb hästi aga temale ei meeldi v6i vastupidi. nii mulle ei meeldinud ühega kohtumine aga tema tahab uuesti kohtuda. ei tea kas lähen v6i ei. muidugi nii saaks keelt harjutada aga temaga polnud see l6bus. minu jaoks on see rohkem kui lihtsalt kohtumine m6ne s6braga ja siis räägid ja samal ajal 6pid aga selle tüübi jaoks oli see kui koolis v6i ma ei tea - et ikka t6sine 6ppimine. ja samas polnud mul temega midagi eriti ka rääkida. see kellega ma teisena kohtusin - Pepe on siiani üks parimaid olnud :) temaga saab vabalt rääkida ja meie vestlused v6ivad väga naljakad tunduda sest räägime segamini inglise ja hispaania keelt :) aga temaga on vähemalt l6bus ja lihtne.

siis kohtusin ühega kelle nimi on Miguel ja kellega sain suhteliselt hästi läbi. räägib ka inglise keelt ja natuke ka prantsuse keelt sest elas m6nda aega Prantsusmaal. temaga olen kohtunud 2 korda ja see nädal v6ib-olla uuesti. kui ma liiga väsinud pole..

ja viimane kohtumine oli eile, mis ei olnud küll keele vahetuse m6ttes vaid niisama ja tema on ka väga tore inimene - Gustavo, pärit Peruust aga viimased 10 aastat on juba Hispaanias elanud. tema on selline lahe l6una-ameeriklane talle omaste kommetega. mis on hea tema juures (kui nii saab öelda) et ta käib matkamas ja siis lootust on et üks kord ta viib mind ka kuskile mägedesse :)

nüüd peaksin olema siin hotellis viimast nädalat ja siis on mul nädal puhkust et kuskile minna v6i midagi teha. eks ma proovin siis kuskile Valenciast välja minna ja natuke ringi vaadata...eks ma üksi lähen mis mul muud ikka :)

muidu k6ik hästi. elu siin meeldib üldiselt, pole nii hull midagi kui keelega hakkama saaks paremini :) saab kogu aeg 6hukesi riideid kanda ja seelikuid. eile tegid kaks klienti mulle komplimendi minu silmade kohta. et nii sinised ja selged. nagu nuku silmad pidid olema. samas ma näen inimesi kes mulle otsa ei vaata kui räägivad - vaatavad igale poole k6rvale :) naljakas aga samas ebamugav...

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar