neljapäev, 21. juuli 2011

esmine tööpäev

väike ülevaade siis minu eilsest esimesest tööpäevast - üllatus üllatus kõik läks hästi või vähemalt kuidas minna sai :) minuga on samal ajal üks itaalia poiss, kes näeb välja palju vanem kui ta tegelikult on (välja näeb vb minuvanune aga tegelikult on 17 kui ma õigesti aru sain, aga võib-olla ka 19)..

hotell iseenesest on väiksem kui teine ja kuigi ka 4 tärniga pole luksusest aimugi - täiesti keskklassi hotell ütleks. tööd on ka vist vähem kuid kui ikka inimesed kõik ühel ajal tulevad siis tundub et on palju..ja eile see mees kes on siis registratuuris ülemus või nii, seletas mulle asju ja mul on tunne et nad kõik arvavad et välismaalased on lollid - üks asi on kas keelest aru saad aga teine ikka seletada asju nii, et endal ka tekib loll tunne :) aga ok, vähemalt seletati kõik päris põhjalikult ära ja loodame et täna saan ka ise midagi teha..

kellaaegadest olen tööl see nädal hommikuti 10 kuni 4-ni aga ma loodan et saan järgmine nädal ära vahetada ja teha 9st mingi kellani või siis isegi 8st ei oleks probleemi vahel alustada..

aga olgu - ma nüüd siis "tööle" ära :)
kena päeva kõigilie!!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar