laupäev, 20. august 2011

üks neist päevadest

täna, nagu eilegi on üks neist päevadest, millal ma tõsiselt kaalun Eestisse tagasitulekut! täna jõudisn isegi niikaugele et otsisin erinevaid lende ja võimalusi, et vaadata palju maksaks lend tagasi. kuskil 250 euriga peaks arvestama keskmiselt. alla selle enam vist naljalt ei saa, võttes arvesse seda kui vähe aega jäänud on. ja aega on tõesti vähe jäänud. ma olen oma otsust kogu aeg edasi lükanud, tuues põhjusteks et ootan koolist infot ja töölt. mis tegelikult on ju ka tõsi - ilma nende kahe asjata ei saa ma siia jääda. aga samas peaksin ma ka arvesse võtma muid asju - kuidas ma ennast tunnen ja kas mul on hea siin. Tegelikult ju on, mul poleks mitte midagi selle vastu, et siia jääda veel natuke kauemaks - lükkaks sügise tuleku edasi ja naudiks veel ilusat ilma ja inimesi. Samas peaksin ma tegema selle otsuse ära ja nii saaksin ma rahus magada. Aga võib-olla tunnen ma end ka nende päevade jooksul rohkem üksi kui varem sest on minu sünnipäev ja siis ei peaks ju üksi olema, vaid sõprade ja perega! ja mis minul on? kõik on kuskil kaugel ära :( ma tean et mõtetes minuga aga... ja siingi pole mul kedagi - Gustavo sõitis eile siis nüüd juba ära Peruusse, Pepe on ära oma sõpradega nädalavahetuseks, Migueliga kohtun homme aga siis ta peab ka kuskile minema õhtul ja nii jäävad mulle mu "kallid" korterikaaslased Zoltan ja see saksa tüdruk Carin (kellega ma üldse peaaegu ei suhtle). Täna peale tööd kui koju tulin läksin kööki et asjad ära panna ja tema oli ka seal ja me ütlesime tere ja kõik. rohkem mitte midagi. ok, ma oleks võinud ka ju vestust teha aga temaga ongi kogu vestlus see te küsin kuidas läheb, ta ütleb et hästi ja kõik. ma ei tunne teda ja ma ei ole ka selline inimene kes kohe hakkaks inimese elusi uurima, et kus kes ja mida..ühesõnaga ma ei tea. kui temaga homme välja minna siis väga lõbus olema ei saa. peab mingi mehe leidma kuskilt :P nali naljaks..

ma proovin nüüd magama minna. olen vist suutnud sinna punkti jõuda kus ma olen lihtsalt nii väsinud et lihtsalt vajun ära ja ei jõua enam midagi mõelda.. siis saab vähemalt puhata :) ja homse päeva üle elada..head ööd!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar