laupäev, 13. august 2011

nii...

mõtlesin et vahepeal kirjutan aga ei jõudnud kõike kirja panna mis tahtsin. nüüd siis teen asja korralikult :)
mis me veel Mariaga teinud oleme - esmaspäev sai kirja, teisipäeval oli mul vaba päev ja siis mõtlesime et lähme kuhugi linnast välja randa kuna pidi kole ilm tulema hommikul Valencias ja vihma sadama. et lähme Gandiasse mis on siit tunni sõidu kaugusel rongiga. ja oligi, et teisipäeva hommikul sadas vihma ja nii mõtlesime et ikka proovime ja läheme vaatama. mis meil vihmaga ka kodus teha oleks olnud. Gandias oli ilus ilm, või suhteliselt - vihma ei sadanud aga kerge pilvevine oli. rannas oli rahvast ikkagi palju ja päris palav oli liiva peal olla. ujuma kahjuks ei saanud sest lained olid liiga kõrged ja punane lipp üleval. peale lõunat tulime tagasi ja õhtul viis Gustavo meid Castillo de Sagunto't vaatama. see umbes samas stiilis mis Xativa kindlus aga mitu korda suurem. ronida sai ka päris kõvasti seal. pildid on olemas ja lisan need varsti! (Coming soon!) õhtul peale seda läksime sööma välja Benimaclet'i (mis on üks Valencia barrio-test ehk linnaosa). sõime tapast ja jõime sangria-t ja veini ja niisama jutustasime...
kolmapäeval ma käisin tööl ja peale tööd tulin koju ja siis otsustasime minna ratastega sõitma. võtsime valenbisi rattad ja läksime Turiasse. sõitsime kuni Ciudad de las Artes y Ciencias ja seal panime rattas ära ja kõndisime niisama. käisime korra ka linnast läbi et tänaseks tasuta pääsmed klubisse saada ja tulime koju. õhtul oli ühes baaris salsa ja siis läksime sinna seda vaatama ja tantsima. kella poole neljani olime :) päris hea muusika ka :) koju tulekuks võtsime rattad et kesklinna rohkem saada ja siis sealt saime juba takso. siinne taksosüsteem on väga imelik - miinimum tasu on 6 euri ehk siis alla selle ei saa kuhugi vist. pole proovinud. ja ma olen ka nii sõitnud et 10-12 euri arve. eile ei tahtnud nii palju maksta ja selle pärast tulime ratastega sest pool tundi on tasuta..

neljapäev ehk eile oli  vaba mul ja siis käisime lihtsalt rannas magamas. puhkus ju :) ei pea kogu aeg ringi jooksma ...mõtlesime et läheme flamenco-t vaatama. koju jõudes muidugi aega meil enam ei olnud ja siis kui söök valmis sai pidime ära kodust minema ilma söömata muidugi :( aga etendus oli seda täitsa väärt:) üks mees mängis kitarri, kaks laulsid ja siis üks mees tantsis (ei saanudki naist koos uhke riietusega näha) aga see kuidas see mees tantsis oli  ka hea vaadata ja idee sai kätte. nüüd muidugi tahaks ka näha ühte naist tantisma et võrrelda.. koju tulemiseks võtsime jälle rattad sest metrood ju ei ole peale poolt 12st...