neljapäev, 4. august 2011

esimesed eestlased valencias

eile lõpuks kohtasin esimesi eestlasi siinmail :) hotellis tuli üks tüdruk toa võtit küsima ja rääkis inglise keeles aksendiga - eestlase aksendiga :)) ja ma siis küsisin et kust pärit ja tuligi välja et eestlased..kuigi nagu eestlastele omane ei soovinud nad rohkem jutustada ega midagi, lihtsalt et oi kui tore et nende jaoks ma ka esimene Hispaanias. ja olidki läinud..pärast tulid veel küsima et kus oleks ilus istuda linnas ja ma siis natuke seletasin ja ok, aitäh ja head aega :S ok, kui mina oleksin kuskik välismaal ja kohtaksin juhuslikult mõnda eestlast oleks ma küll õnnelikum :) ma ei tea.. eestlased on ikka tuimad ja individualistid või ma ei tea mis omadussõna veel nende kohta öelda (ma kasutan sõna "nende" kuigi ise olen ka eestlane :P)

ja praeguse seisuga ikka ei tea mis minust tegelikult sügisel saab - kas jään siia või ei? kuna nüüd olen teises hotellis saan oma lõpukuupäevaga natuke mängida ja näiteks 4-5 juba lõpetada. ja kuigi ma arvutan ja mõtlen et mis teha või mis parem valik oleks, siis kumbki pole tegelikult parem, rahaliselt ma mõtlen. ise tahaks muidugi siia jääda :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar