reede, 26. august 2011

pikim nädal minu elus vist

ma ei tea kas see mulle tõesti ainult tundub aga see on pikim nädal mu elus olnud :/ venib ja venib. Eile tööl olin kindel et on juba reede ja siis Cristina ütles et ei, aga on ju neljapäev ja ma lihtsalt jäin vist sõna otses mõttes talle suu lahti otsa vaatama sest ma olin  100% kindel et on reede..nii palju on juhtunud nende mõnede päevade jooksul et kohe ei teagi mis mis päeval juhtus - teisip sain teada et pean eestisse tulema, siis kolmapäeval otsisin lennupileteid ja lõuna ajal käisime töö juurest ühe mehega ja Valentina ja tema poisiga ühes külas mascleta't vaatamas (siin üks näide sellest http://www.youtube.com/watch?v=cJtDRv8_4KY ) selle idee ei ole ilutulestik vaid lihtsalt palju lõhkeaine õhkimine lühikese ajaga :) algab vaikselt ja lõpeb väga väga kõvasti. mul on ka telefoniga üks video tehtud et proovin selle ka siia üles saada..ja siis õhtul käisime veel seal külas, nägime mingit kiriklikku rongkäiku nagu siin igal pool tehakse ja siis kell 1 ööse oli õige ilutulestik, mille filmisin aga peab vaatama kas minu kaameraga midagi välja ka tuli. Ilutulestiku autor pidi olema üks maailma tippe sellel alal kes on sealt külast pärit, kes pn näiteks olümpiamängude ilutulestikkegi teinud. nime kahjuks ei mäleta enam aga saab ju otsida (kui viitsiks).. Eile oli tavaline päev  - ostsin siis piletid ära koju tulekuks ja 10 sept õhtul olengi tagasi Tallinnas.
ma ei tea küll mis ma Eestis tegema hakkan, peab kiiresti töö leidma sest vaadates minu tunniplaani koolis, siis sinna ma satun suht harva :S krdi erakoolid :( ärge minge!!

muidu korteris oleme nüüd kolmekesi - üks saksa tüdruk läks ära aga see teine on hullem kui mõni mees - ei  korista, nõud jätab kõik kraanikaussi vedelema, sööb aint rämpstoitu (ok ega ma ka iga õhtu ja päev ei kokka aga enda jaoks söön ikka korralikult) aga tema sööb aint sellist kiirtoitu mida mikrolainahjus saab valmistada..Aga nüüd tundub et meil on üks inimene juures - Zoltanil tuli külaline, üks tüdruk keda ma olen ka enne siin näinud. Ei saagi aru kas tema tüdruk või kes ta on..Zoltanist ma ka ei tea nüüd kas ta jääb siia või läheb tagasi, kirjutab oma koolitööd praegu..

ok, ma nüüd randa paar tundi ja siis tööle :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar