reede, 20. mai 2011

esimese töönädala terviseks

ja ongi minu esimene töönädal läbi :) see möödus kiiresti aga samas aeglaselt nagu see ajaga ikka kipub olema kui midagi ootad või teed..peale kojujõudmist istusin meie 6. korruse rõdule ja nautisin päikest mis täpselt meie poole paistab :) päikeseteraapia :)) proovisn ka nüüd natuke seal istuda ja kirjutada aga päike paistab väga lolli nurga alt ja täpselt silma nii et ei näe midagi mis kirjutasin..niisiis olen tagasi meie suures elutoas ja agaralt arvuti taga kirjutamas :) teiele kõigile kes te seda loeta - ma igatsen teid!!

natuke siis ka minu tööst/praktikast kes veel ei tea - olen praktikal ühes Valencia suurimas (tegelikult ta vist ongi kõige suurem) hotellis - Hotel Sercotel Sorolla Palace. olen regisrtratuuris ja minu ülesandeks on võtta inimesi vastu ja neid hotellist välja kirjutada ja tegeleda kõige muu vajalikuga mis ette tuleb. Selle esimese nädalaga võib öelda et olen õppinud juba palju - oskan teha check-in-i ja chek-out-i, mis on vb ühed kõige tähtsamad asjad ja vaikselt õpin tegema ka kõike muud. kuigi programmis orienteerumisega on veel raskusi (muidugi teen agaralt märkmeid aga alati ei ole aega paberit välja võtta ja näpuga järge ajada mis nüüd vaja teha on). kolleegid on enamasti minust vanemad - ei oska küll täpset vanust pakkuda aga umbes 30 juurde jääb vist keskmine. minuga koos on ka üks teine praktikant - Pau kes on vb siis minu vanune või isegi noorem siis. ei oska täpselt öelda ja pole nii täpselt rääkind ka temaga..Mina olen tööl muidugi nagu tummahammas sest keeleliselt lihtsalt ei suuda ennast piisavalt väljendada - eks natukese haaval hakkab tulema kui inimestega rohkem tuttavaks saab..hetkel oleks mind vist kõrvalt vaadata päris naljakas :))

elukoht on siis üks suvaline korter nii 10minta kaugusel kesk-kesklinnast sest tegelikult ei ole Valencia suur ainult nii suur kui terve eesti kokku ja vb natuke ka peale koos ümbritsevate linnade ja küladega - eks vaadake ise wikist järele..korteris olen mina siis üksinda toas, siis on kaks prantsuse tüdrukut kes on ka hetkel üksinda tubades aga sinna mahub mõlemasse tuppa veel üks inimene ja siis on veel üks kahe inimese tuba koos vannitoa ja WC-ga aga seal on hetkel ainult üks ungarlane  - nii et ruumi veel on :) ma ei tea muidugi kuidas me siis 7-kesi siia ära mahuksime! pliidil töötavad ainult kaks auku, meil on üks suhteliselt väike külmkapp isegi 4 inimese jaoks jne..aga mis siin ikka kurta või nuriseda - Hisaapnia ju ikkagi ;) muidu inimesed on kõik ok ja ma saan kõigiga hästi läbi (hetkel veel vähemalt :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar