teisipäev, 8. juuni 2010

vabad päevad ruulivad :)

eile ja täna olid minu vabad päevad ehk minu nädalavahetus...

eile käisin Pariisis, üksi küll kahjuks, aga siiski oli mõnus jalutaga.. käisin ülikooli juures et vaadata kas seal on midagi lahti et saaks küsida sisseastumiste kohta. nagu ikka esmaspäeviti polnud midagi lahti aga sain vähemalt tehtud koopiad oma diplomitest ja need Sorbonne IV ära saadetud..
niipalju veel seletuseks et Pariisis kannavad kõik ülikoolid (tglt küll päris mitte kõik aga riiklikud) Sorbonne nime ja mina üritan siis sisse saada Sorbonne Nouvelle III või Sorbonne IV.. Sorbonne IV on vanem ja siis ka tuntum kui Sorbonne Nouvelle aga mul eriti vahet pole kumba sisse saaks :)
saatsin ühed paberid ära ja siis ülejäänud pärastlõuna jalutasin niisama ringi ja siis istusin paar tundi Jardin du Luxeöbourg'is..õhtul koju tulles tänaval ja igal pool kõik vaatasid mind ja hiljem sain aru et selle põhjuseks oli minu päikesest põlenud rinnaesine :) vähemalt sain natuke päikest... õhtul käisin Tuuli juures söömas. olime siis mina, Tuuli muidugi, Arosa, Alberto, Marija, Attila ja Tuuli kaks korterikaaslast kes lihtsalt istusid meiega koos lauda ja jäidki :)

täna käisin uuesti Pariisis, seekord Tuuliga.. ülikoolist sain paberi nimekirjaga paberitest mis pean neile esitama et mind jutule võetaks.. päris palju asju pean neile saatma ja seda enne juuni lõppu... jalutasime niisama mööda tänavaid ja käisime ära Pantheonis (mis on väga ilus ja võimas). seal keskel ripub mingi kuul mis kogu aeg pendeldab ja näitab et maakera käib ringi (oli kunagi mingi katse et näidata kõigile et maakera tiirleb/pöörleb ümber enda) ja nüüd nad panid selle sinna keskele et kõik saaksid vaadata... siis käisime söömas ühes tänava äärses kohvikus kus oli väga hea salat 8 euri eest ja Tuuli sõi steak-frites 10 euri eest ja suur portsjon oli...jõudsime ka natuke shopata ja mina sain endale ühe ilusa suvise pluusi ja vaöge kerge suvise jaki..ja kõike 10 euri eest :) tuju läks kohe paremaks :)

nüüd olen lõpuks kodus ja ootan kuni kiirnuudlid valmis saavad mis juhtub nii 2 minuti pärast..siis saan süüa ja siis magama sest homme peab tööle minema. kella 12 küll aga ikkagi ja me mõtlesime Tuuliga et jalutaks tööle sest siit nii 20 minta ühe hotellini ja sealt saab bussiga edasi..aga ilmateade lubab vihmast ilma ja ei tea kas hakkab jala ikka minema..eks hommikul vaatab...

ma nüüd sööma.. head isu!! (kui keegi peaks veel sööma) ja ilusat päeva/nädalat!!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar