reede, 9. detsember 2011

uute seikluste alguses

mõtlesin, et oleks aeg kirja panna, kuidas on algamas minu järjekordne seiklus ja kuhu seekord siis liigun.

hetkel olen siis rahulikult tööl ja kuna ma eile sain teada, et teine märts oleks siis viimane päev tööl, hakkasin täna siis vaikselt plaani pidama, kuidas edasi. Hetkel on plaaniks ikka Hispaania poole "sammud" seada, aga samas plaan B-na olen mõelnud ka Prantsusmaale naasmist. Homme peaks toimuma väike telefonivestlus Disney kellegi esindajaga, et panna paika mis ajast ma saaks ideaalis sinna minna ja eks ma siis üritan neile mainida ka seda et soov oleks rohkem ikka hotelli tööle saada mitte kuskile restorani jälle.. Seda teist korda enam ei teeks kindlasti kohe.

Kuigi ma olen umbes 80% kindel et lähen ikka Hispaania poole, on see ülejäänud ebakindlus jagunendud Prantsusmaa ja isegi väikeses osas Eesti vahel, sest ka siia leiaks kindlasti töö..Hetkel on tulemas jõulud ja ma ei suuda otsustada, kas osta pilet Prantsusmaale või kuskile mujale veel. Kuigi ma olen lubanud et lähen külla nii Chloele kui ka Luxi lapsi vaatama siis võiks ju vähemalt ühe otsa osta...





Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar