reede, 2. september 2011

viimased tööpäevad ja pilves ilm

nagu tellitult on minu viimasteks tööpäevadeks (lõpuks) kohale jõudnud pilved. vihma ei saja ja sooja on veel küllaga aga päikest lihtsalt pole näga, kohe nii et ka pilveservast mitte.. Hakkasin vahepeal juba see nädal kirjutama ja sinna ma sellega jäingi, kuidagi läks kiiresti see aeg. Võrreldes eelmise nädalaga on see palju kiiremini läinud, mis on ka hea sest laup ehk siis Juba homme on viimane tööpäeva ja siis tuleb mu Kallis Emake siia :))) ja siis saab natuke niisama ringi käia ja puhata ja siis kohvreid tegema hakata ;)
Kahjuks pole see nädal üldse randa saand - esmaspäeval Migueliga käisime aga siis polnd ka päikest eriti vaid kõva tuul ja nii magasime ja lugesime niisama; siis teisipäeval käis ta mul külas ja vaatasime oms filmi lõpuni, kolmapäeval ma ei teagi  miks ma ei läinud ja ei olin lihtsalt väsinud ja tulin koju, kergelt kahtlane ilm oli ka randa mineku jaoks hommiku aga pealelõunat oleks juba täitsa ok olnud.. ja täna ka vist ei saa ja homme saan ühe tuttvaga kokku tandemist, et niisama natuke jutustada ja siis head aega öelda, sest hetkel rohkem kedagi ei näe. nuuks, kurvaks võtab kohe:(

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar